سبد خرید 0

مقاله علمی

«باربی» سبک زندگی می‌فروشد

ساده انگاری‌است که بگوییم هدف از «باربی»، فروش فیلم و اسباب‌بازی‌های آن است. بلکه به گفته بسیاری از کارشناسان سینمایی و فعالان تبلیغاتی هدف آوردن همه آنچه که در دنیای فانتزی باربی رخ می‌دهد به دنیای واقعی ماست.
«موشه ایساکیان» یکی از مشهورترین مشاوران برندینگ مدتی قبل یک رشته توییت درباره کلک‌های تبلیغاتی باربی در توییتر منتشر کرد که با واکنش‌های زیادی روبرو شد.
او در این توییت‌ها گفت که از دو سال قبل قراردادها و مجوزهای فروش مربوط به فیلم بسته شده بود و حالا کارزار تبلیغاتی باربی مدت زیادی طول خواهد کشید و مدت زمان آن ربطی به زمان اکران فیلم نخواهد داشت چون از خیلی قبل برایش برنامه‌ریزی شده است.
چرا که «باربی» مثل «اوپنهایمر» فقط یک فیلم نیست، بلکه هالیوود دارد یک سبک زندگی را می‌فروشد.

چکیده

ساده انگاری‌است که بگوییم هدف از «باربی»، فروش فیلم و اسباب‌بازی‌های آن است. بلکه به گفته بسیاری از کارشناسان سینمایی و فعالان تبلیغاتی هدف آوردن همه آنچه که در دنیای فانتزی باربی رخ می‌دهد به دنیای واقعی ماست.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://shenakht.ir/?p=10013